Talaforoshan

مقاله های تخصصی طلا و جواهر

Talaforoshan

مقاله های تخصصی طلا و جواهر

برترین برند های طلا و جواهر در جهان

یک کالا، یک جنس، یک فرد همیشه بدون لوازم جانبی ناقص محسوب می شود. جورجو آرمانی  Giorgio Armani طراح لباس سرشناس ایتالیایی گفته است: جواهرات از خود لباس مهمتر هستند و یک جور لوازم جانبی لباس هستند و شما را کامل می کنند. جواهرات می تواند به طور کامل لباس را تغییر دهند.

  

۱-هری وینستون 

Harry Winston

جواهرساز و نیکوکار مشهور آمریکایی بود. وی در سال ۱۹۵۸ میلادی، الماس امید را که زینت‌بخش تاج سلطنتی لوئی چهاردهم فرانسه بود و همچنین الماس پرتغالی را به موسسه اسمیتسونین که بزرگ‌ترین موزه علمی- فرهنگی- تحقیقاتی جهان است، اهدا کرد.

نایب رئیس شرکت جواهرسازی هری وینستون، یک زن ایرانی به نام گلبرگ پارس‌تبار است.

در تاریخ ۴ دسامبر ۲۰۰۸ میلادی، چهار دزد مسلح با لباس‌های مبدل زنانه به شعبه جواهرفروشی هری وینستون در خیابان مون‌تین در پاریس حمله بردند و بیش از ۸۰ میلیون یورو (۱۰۰ میلیون دلار) جواهر را که «کم‌نظیر» توصیف شده است را به سرقت بردند. در جریان این سرقت بزرگ، دزدان حتی یک گلوله نیز شلیک نکردند و به راحتی از محل جرم گریختند.

۲-کارتیه

کارتیه شرکت طراحی، تولید و فروش جواهرات و ساعت می باشد، که دفتر مرکزی آن در شهر پاریس، فرانسه قرار دارد.

شرکت کارتیه در سال ۱۸۴۷ توسط لویی کارتیه تاسیس شد. این شرکت تا سال ۱۹۶۴ تحت کنترل خانواده کارتیه باقی ماند.  تا اینکه توسط شرکت  سوئیسی ریشمون خریداری گردید. کارتیه در حال حاضر یک شرکت تابعه متعلق به شرکت ریشمون است.

معروف ترین دستبند این شرکت که به شکل حیوان است با  ۶٫۵  اینچ الماس عمیق و عریض است. که اخیرا ۷ میلیون دلار فروخته شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.